haneen4ever
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يشرفنا دخلكم على هذا المنتدى يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا 829894
ادارة المنتدي عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا 103798
haneen4ever
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يشرفنا دخلكم على هذا المنتدى يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا 829894
ادارة المنتدي عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا 103798
haneen4ever
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

haneen4ever

كل ما تتمناه بين ايدك

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» انفراد جديد تحميل لعبة max payne3 تحميل مباشر بحجم 700 ميجا فقط
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالإثنين أغسطس 20, 2012 6:55 pm من طرف sgs

» مكتبة العاب سامسونج Samsung Games- على اكثر من سيرفر
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالإثنين فبراير 06, 2012 11:40 am من طرف عباس

» البرنامج الذي هز اركان المنتديات اظهار جميع بيانات اى رقم تليفون ارضي في مصـــر
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 23, 2011 7:34 pm من طرف أشرف الشريف

» وداعا للموبايل وتليفون المنزل مع هذا البرنامج اتكلم برحتك من القلب للقلب
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 15, 2011 10:08 pm من طرف خالدمجدى

» برنامج خير الكلام يفتح الجهاز بدعاء مكتوب ومسموع
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 15, 2011 9:42 pm من طرف خالدمجدى

» حصريا هنا بس اغنية زين داوود .:: ارجعلي أوام ::. جاااااااامدة
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 19, 2010 1:25 pm من طرف تامر الفلسطيني

» اجمل صور الانيمى
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 12:58 am من طرف alnfrah

» حصريا وانفراد محمد عبد المنعم ( عملت الي عليا ) اغنية جامدة جدا ولازم تتسمع سيرفر مباشر
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالأربعاء يوليو 14, 2010 9:53 am من طرف نبيل الهوارى

» حصريا كل ماتعرفه عن كريسيانو رونالدو من اهداف ولقطات واجمل لاهداف وقصة حياته
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالأربعاء يناير 06, 2010 7:53 am من طرف darsh

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
darsh
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Vote_rcapعاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Voting_barعاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Vote_lcap 
h_elbayomi
عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Vote_rcapعاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Voting_barعاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Vote_lcap 
maldini 25
my lover
abo salama
king of the dark
magdy
m*El-hefnawy
أمير الرومانسيه
metawe3

عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
maldini 25
عضو فضى
maldini 25

عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Empty
مُساهمةموضوع: عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا   عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالأربعاء أبريل 22, 2009 9:05 pm

عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا 92643310

ياجماعة انا النهاردة جاى وجايب معايا موضوع مختلف تماما عن اى موضوع اخر .....................

عنوان الموضوع باسم
اهلى ولا زمالك
وطبعا الاهلاوى هيقول اهلاوى والزملكاوى هيقول زملكاوى
دا طبعا الطبيعى والمتوقع والمفترض
انا هتكلم شوية عن الاهلى وشوية عن الزمالك

وطبعا هتكلم عن الاهلى اولا :

النادى الاهلى افضل نادى فى افريقيا ويضم مجموعة من افضل اللاعبين فى مصر بل فى الوطن العربى كله واما نيجى نتكلم عن الاهلى لازم نتكلم ونسجل كل كلمة هنقولها عن الاهلى لان البطولات والالقاب وكل حاجة فى الكورة الاهلى حققها يعنى مسبش اى حاجة لاى فريق تانى وبعدين مفيش فريق يقدر يعمل اى حاجة ربع اللى الاهلى بيعمله اما نيجى نتكلم عن الاهلى يعنى الحب بين اللاعيبه يعنى الالتزام يعنى الاحترام يعنى المكسب يعنى البطولات يعنى الالقاب ( دا انا تعبت ياريت اى حد زملكاوى يكملى والنبى ) يعنى من الاخر مفيش حد جمب الاهلى انا بصراحة عندى كلام كتييييييييييييير اوى اوى عن نادى القرن بس دا موضوع باختصار شديد جدا وارجو ان اكون وفقت فى الاداء ...............................................

واترك الحديث عن الاهلى لنتكلم عن نادى الزمالك :

انا بصراحة مش عارف اقول اية عن نادى الزمالك انا مش لاقى حاجة للزمالك حلوة انها تتقال او نذكرها فى الموضوع دا ياريت والنبى اى حد يعرف اى حاجة عن الزمالك ترفع قدر الزمالك شوية يقولها مع كل الاحترام للناس الزملكاوية الزمالك بصراحة فريق كبير طبعا مفيش كلام بس لو كان اللاعيبه بتحترم المواعيد وبتحترم الفانلة اللى لبساها كنا ياجماعة هنشوف فريق نقدر نقول عليه ممكن ينافس الاهلى بس مستحيل الزمالك محتاج لناس بتحب نادى الزمالك نفسه ياجماعه والزمالك طبعا بيلعب كورة ممتعه امال ليه سموه ناى اللعب والفن والهندسة بس يا خسارة المهندس اللى اسس النادى مكنش عنده ضمير عمل فيه شروخ وكسور لا تلتأم ياعيييييييينى يازمالك والله انا بشفق عن الناس الزملكاوية مش لاقى حاجة اقولها كفاية كدا عن الزمالك خدت اكتر من المسموح ليها بكتيييييييييييييييييير ...............................

--------------------------------------------------------------------------------

على فكرة حبيت اضيف نقطة انا اهلاوى اهلاوى اهلاوى اهلاوى اهلاوى بعشق حاجة اسمها الاهلى .....

--------------------------------------------------------------------------------

المهم ياجماعة نيجى بقا للنقطة الاهم اللى علشانها كتبين الموضوع دا ..............

(س) انت بتتوقع مين انه يفوز فى ماتش النهاردة : طبعا كلنا عارفين الاجابة مش محتاجة كلام

(1) اكتساح الاهلى Laughing

(2) مستحيل الزمالك Sad

(3) يستحيل التعادل No

وياريت يا جماعة كل واحد يتوقع التشكيلة اللى هنلعب بيها الماتش دا بالنسبة للاهلى
انا بتوقع ياجماعة ان مانويل جوزيه هيفاجئنا بحاجة محدش عامل حسابه عليها خالص
وهو دايما معودنا بالمفاجئات فى الماتش دا بالذات ................

طبعا ياجماعة الاجابة واضحة زى الشمس والنور والميه وكل حاجة ونقول مبروك مقدما للنادى بتاعنا ............

وانا مستنى ردودكم الجميلة وياريت والنبى اى واحد زملكاوى ميفكرش يفتح الموضوع دا ويبص فيه والله انا خايف عليه ليجيلو السكر ولا يموت اول مايشوف الكلام .................................

ونصيحة منى لأى واحد بيقول انه زملكاوى ياريت ميتفرجش على الماتش النهاردة وياريت كمان لو يقدر يقول
لأى واحد صاحبه زملكاوى من الاخر ياريت الزملكاوية يفضلو نيمين طول عمرهم وميفكروش فى حاجة اسمها
كورة .................................................................

الرجالة الاهلاوية الاهلاوية بس والاهلى ونادى القرن واحسن لاعيبه وانا وانت ورقصنى ياجدع ياريت يقولولى
رأيهم فى الموضوع دا والاهلى حديد والزمالك .......... اظن بعد كل دا الناس الاهلاوية ميسكتوش عن الناس
الزملكاوية بس انا عارف ان الاهلاوية مشفقين على الزملكاوية ......

لو عايز تعرف الاجابة اتصل على المفتش كرومبو ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الكلام للناس الزملكاوية ياعينى ................

انا منتظر ردودكم الجامدة طحن يا أهلاوية ............

مع تحيات المفتش

Maldini

maldini 25
عضو فضى
maldini 25

عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا   عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالأربعاء أبريل 22, 2009 9:25 pm

عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Ae675c3798

الاهلى جامد متخفوش عليه
ياجماعة بالصلاة على النبى كدا يارجالة اسمع كلمه حلوه
بالجنيه لأ بالدولارات يامعلمين

ولو اى حد زملكاوى عايز رقم المفتش كرومبو هو موجود معايا يقولى بس وانا هبعتله كرومبو نفسه

اصل كرومبو دا صاحبى
MALDINI
darsh
Admin
darsh

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا   عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 6:47 am

واللهى انا شايف ان الاهلى هيكسب بس صعب جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
لان المنافس ما وراهوش حاجه يبكى عليها علشان كدا الزماللك ها يلعب بكل اللى عنده فا هيبقى الماتش صعب من ناحيه الاهلى
https://haneen4ever.yoo7.com
h_elbayomi
عضو ذهبى
h_elbayomi

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا   عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 09, 2009 12:30 am

اتقدم بباقة ورد من حديقة قلبى ، انثرها بين كفيك وأقول لك كل عام وأنت بخير يا قمر

يحرجنى ... غلاك !
يذبحنى ... حلاك !
يتعبنى ... جفاك !
يخجلنى ... عطاك !
خد عمرى ... فداك !

مساء الذهب للى قلبه ذهب وبشوفته أنسى التعب ويحل الخير فى دربه وين ما ذهب

منساك لو ينسى الشتا رجعة الصيف ، مجنون أنا أنسى زارع الشوق فينى ؟

عاجل : استفتاء هام جدا لمباراة اليوم (الاهلى والزمالك)ياريت الكل يدخل موضوع مهم جدا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» :::::::(( الدعوه عامه .... الكل يدخل للاهميه الزريه : ((تعالوا شوفوا فضا يح الشباب))::
» خبر عاجل : طالب يقتل زميله بمطواه قبل الإمتحان - الحياة اليوم
» حصريا اهداف مبارة نهائى السوبر المصرى بين الاهلى وحرس الحدود
» حصريا جميع اهداف النادى الاهلى المصرى فى الدورى المصرى 2008/2009
» موضوع حلو يستاهل انك تشوفه جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد اوى